22 Şubat 2011 Salı

Pastel

Aklınız varsa bu markadan uzak durunuz. Rengine hayran olup aldığım tek pastel ürünü (fotoğrafta en sonda durmakta) bugün kabusum oldu.

Aldığımdan beri duruyor öyle boynu bükük. Ben de uyumlu oje sürme takıntılı bir insanım aldım ama turuncu hiç bir şeyim yok. Bugün karıştırdım azıcık dolabı sırf bu ojeyi sürmek için. Sonunda turuncu bir hırka buldum,ojeyi sürdüm.

Oje kurumaya başladığı anda kabus başlıyor. Sanki tırnağınızda oje yok da 1 kilo havuç rendelemişsiniz ondan turuncuymuş gibi bir şey... Tırnaklarım kapanmıyor bir türlü, 2 kat sürdüm olmadı, 3 kat sürdüm olmadı, 4 kat sürdüm olmadı. Neyse dedim bıraktım kendi haline. Yarım saat kurumasını bekledim arada şöyle bir dürttüm baktım kurumuş. Sürdüm koruyucusunu,onu da kuruttum bir giyindim bütün ojeler bozulmuş. Sil baştan,yap baştan,kurut baştan yarım saati 45 dakikaya çıkart, fön makinası tut,kontrol et; kurumuş... Elini bir şeye at hooop oje aynen firar. Sanki 2 saat kurutan ben değildim, daha demin sürdüm.

Bu kadar berbat bir oje olamaz arkadaşlar, uzak durun siz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder