22 Şubat 2011 Salı

Bira~Tuborg&Efes~

Sinerji'de %50 bira indirim günü vardı ve bu tasarımı o gün için yapmıştım. Üstüme de Tuborg'dan kazandığım bira tshirtü vardı.

Öncelikle şunu söylemem lazım malesef Flormar'ın Neon serisinde yer alan sarı oje tam bir felaket. Moru ve pembesi şahane ama sarı berbat. Kaç kat sürerseniz sürün o şişede görüneni elde edemiyorsunuz.

Her neyse "bira" yı nasıl yaptığımı anlatmaya gerek yok sanırım :) beyaz ojeyle köpürttüm o kadar.

Bardak tam bir işkence.. Siyahla çevreleseniz olmuyor,sarıyla çevreleseniz olmuyor...

Tuborg'un logosu aslında gayet basit ancak adı uzun :) Tırnağa sığdırmak gerçekten zor,hele ki benim gibi küçük elliyseniz.

Efes'in logosu da aslında kolay ama ben yazıda en çok S/Ş ve C/Ç gibi yuvarlak harflerde çok zorlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder