22 Şubat 2011 Salı

Nerelerden Alınır?

Her girdiğimiz dükkandan en az bir iki ojeyle çıksak da aslında en bol çeşit pek çok alışveriş mağazasında açılan Flormar standlarında. Bütün seri ürünlerini burada bulabilirsiniz.

Oje'nin en güzel yanı eğer yurtdışından bir marka tercih etmiyorsanız ucuz olmasıdır. 1-2 TL'ye alabileceğiniz ve bir çok kez kullanabileceğiniz bir ürün olması belki de onu kozmetik aleminin en düşkünü olduğumuz ürünü yapmakta. Ayrıca bir sanata da çevirebiliyorsunuz ;)

Bunun yanı sıra hem ucuza kaçıp hem torba dolusu oje almak istiyorsanız ve İstanbul'daysanız adresiniz; Eminönü/Tahtakale. Tahtakale'nin insana kalitesiz gelen bir tarafı var ama aslında gerçek öyle değil. Orası İstanbul'un en büyük ve en eski alışveriş merkezi ;)

Ben bütün Neon ve Nail Art serisini Eminönü'nden aldım. Hem her yerde bulamadığım ürünleri ve renkleri buldum, hem de hepsine 20 tl ödedim (yaklaşık 15-20 oje aldım ogün)

Özellikle Neon ve Nail Art serisi bahsettiğim standların dışında kolay bulamayacağınız ürünler malesef. Ben de tesadüf eseri buldum Tahtakale'de, internetten sipariş vermeyi bile düşünmüştüm öncesinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder